رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت : یک وقف جدید مشارکتی در خوربیابانک به ثبت رسید.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مجتبی بابایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: دو واقف نیک اندیش که در تهران ساکن هستند با مصداق بخشیدن به شعار همه ایران سرای من است یک وقف جدید را در منطقه خور به ثبت رساندند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: عین ا... ایران مهر و یونس ایران مهر این دو برادر که در تهران ساکن هستند یک قطعه زمین را که کاربری تجاری دارد به مساحت 20 مربع را به ارزش 200 میلیون ریال وقف مجتمع فرهنگی مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر فرخی کرده اند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک در ادامه خاطر نشان کرد: این واقفین نیک اندیش از طریق یکی از دوستان خود که از اهالی شهر فرخی و ساکن تهران می باشد از ساخت یک مسجد در شهر فرخی مطلع می شوند و برای شریک بودن در این امر خداپسندانه اقدام به خرید این قطعه زمین و وقف آن برای تامین هزینه های فرهنگی مسجد می کنند.
 
بابایی در ادامه افزود: این مسجد قرار است که با همت خیرین و مردم مومن و ولایتمدار شهر فرخی به مساحت 600 متر مربع احداث شود و ایجاد این وقف جدید نشان از روحیه مردم مومن و بافهم ایران زمین می باشد که همیشه در صحنه های مختلف حاضر بوده و هستند.
/2759/